Shop Mobile More Submit  Join Login
Dounat by Tiroko Dounat by Tiroko
people should not do such yummy :<

Flickr [link] & Facebook [link] :iconpinkballoonplz:

:icondonotuseplz::iconmyartplz:

[link] <-black&white
[link] fb
[link] surprise :3
Add a Comment:
 
:iconfotografka:
fotografka Featured By Owner Jun 23, 2012  Hobbyist Photographer
Mała niespodzianka: [link] :)
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Photographer
no się poryczę T_T ze wzruszenia
Reply
:iconfotografka:
fotografka Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Photographer
Haha XD Bez przesady XD
Reply
:iconyokome:
Yokome Featured By Owner Dec 23, 2011  Hobbyist General Artist
Z Tesco! Ostatnio przed szkołą kupowałam ale jakiś taki chyba z zeszłego dnia był :<
Twardawy xD Ale posypkę ma genialną.
Świetne zdjęcie. I ta mata bambusowa :3
Strasznie mi się podobają te kolorowe plamki rozmazane w tle (tam już kiedyś mi mówiłaś jak to się nazywa, no ale nieważne xD), nie tylko tutaj, tylko w ogóle na Twoich zdjęciach : D
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Dec 24, 2011  Hobbyist Photographer
bleee :< starocie trzymają ...
bokeh :D rozmyte plamki ^^
dziękuję :heart:
Reply
:iconfotografka:
fotografka Featured By Owner Dec 20, 2011  Hobbyist Photographer
Your photo has been feature here: [link] :santa:
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Dec 20, 2011  Hobbyist Photographer
kocham cię :love: dziękuję :>
Reply
:iconfotografka:
fotografka Featured By Owner Dec 21, 2011  Hobbyist Photographer
Nie ma za co :kiss:
Reply
:iconheroinx-x:
Heroinx-x Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist Photographer
oh my nom nom nom :love:
great capture, i can just eat this photograph <3
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist Photographer
Thank you :huggle:
Reply
:iconmaomaocandyfloss333:
maomaocandyfloss333 Featured By Owner Dec 7, 2011
Love this photo! :9
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Dec 8, 2011  Hobbyist Photographer
Thank you :la:
Reply
:iconszarokolorowo:
szarokolorowo Featured By Owner Nov 30, 2011  Hobbyist General Artist
Mniam, mniam <3
Ostatnio jadłam własnie takiego, "zwyczajnego, amerykańskiego" pączka z polewą czekoladową :)
Fajne zdjęcie :)
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 30, 2011  Hobbyist Photographer
fajne są takie pączki "amerykańskie" :D
dziękuje :hug: ciszę się bardzo
Reply
:iconszarokolorowo:
szarokolorowo Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
No ba, że fajne :D
a proszę :)
Reply
:iconkgx347:
KGX347 Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist General Artist
*idzie teraz do lodówki po coś smacznego*
A zdjęcie wygląda ślicznie, znowu nie wiedzieć czemu mi się kojarzy ze świętami xD To chyba ten czas Adwentu tak robi xD
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist Photographer
bo to już w czwartek grudzień , to wszystko się będzie
ze świętami kojarzyć xD

dziękuję :hug:
Reply
:iconyoungblueberry:
youngblueberry Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
aaaaaaa *.* :heart:
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist Photographer
:huggle:
Reply
:iconkluska27:
kluska27 Featured By Owner Nov 28, 2011
eeee... -,-
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
eeee ?
Reply
:iconkluska27:
kluska27 Featured By Owner Nov 28, 2011
Ale tak poza tym to piękne :D
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist Photographer
dziękuję :D
Reply
:iconaprillka:
Aprillka Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
Osz ty skubańcu! Zacne :D
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
dziękować waćpannie XD
Reply
:iconraygirljensen:
RaygirlJensen Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
można kupić takie w tesco :B :XD:
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
true ! : D i dobry był , nie taki tłusty jak się spodziewałam xD
prawie w ogóle nie tłusty
Reply
:icontaiyou-no-deshi:
taiyou-no-deshi Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
Its look so yummie!!!!

well Im hungry, I hope eat some dounat today xD
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
haha :D
thank you :hug:

So......Do you ate any donut? XD
Reply
:icontaiyou-no-deshi:
taiyou-no-deshi Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
no mention it...

And not, I don´t ate any donut, but Ill be do it soon =)
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
hehe :D good
Reply
:iconkinokokoneko:
KinokoKoneko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I LOVE DONUTS!!! it looks soooooooo good..... NOM!
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
mmm thank you :huggle:
Reply
:iconkinokokoneko:
KinokoKoneko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome. i actually had to eat cake after looking at it.
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
hehe :D
Reply
:iconkinokokoneko:
KinokoKoneko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
i think donuts must have magical powers to make me do that. my donut eating record is 12.
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
woohooo 12 dounat O_O wow ! good for you :D
Reply
:iconbloodylily86:
bloodylily86 Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
Now I'm hungry.... sugaaaar :hungry:
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
haha :D
thank you ^^
Reply
:iconcat-gray-and-me78:
cat-gray-and-me78 Featured By Owner Nov 27, 2011  Student General Artist
Looks crumbly....
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
:aww:
Reply
:icondreamer07079:
dreamer07079 Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Writer
Welp, there goes my diet.
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
och
Reply
:iconclaremanson:
claremanson Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
tasty and awesome photo
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
thank you very much :hug:
Reply
:iconkumiko7:
Kumiko7 Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
I się nie podzieliłaś...:(

Kolorystyka jest cudna. Różne odcienie brązu, ahhh....

Te pączki są w Lidlu, lecz tylko z cukrem
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
podzieliłam się z mamą XD
tego wyczaiłam (dwa ostanie) w tesco ^^
był jeszcze taki tylko z czekoladową polewą
dziękuję Ci ślicznie za komentarz i w ogóle :hug:
Reply
:iconkumiko7:
Kumiko7 Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Photographer
Oj tam, oj tam...

Sorry, że tak późno odpowiadam...
Reply
:icontiroko:
Tiroko Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Photographer
spoko ^^
ja też nie mam czasu wolnego , jeśli taki jest powód XD
Reply
:iconzyjeabyfotografowac:
zyjeabyfotografowac Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Photographer
Donut *-*
zrobiłaś mi ochotę ^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 27, 2011
Image Size
2.3 MB
Resolution
2800×1867
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,721 (1 today)
Favourites
206 (who?)
Comments
64

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 550D
Shutter Speed
1/49 second
Aperture
F/5.0
Focal Length
30 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Nov 26, 2011, 2:54:31 PM
Lens
EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS
Sensor Size
22mm
×